mars 30, 2011

A Day From Hell That Is Given To Us

Vilken jävla skitjävladag. Sämre kan det i stort sett inte bli!!!!!!! Först så har vi inga pengar. Noll spänn, pga (som vanligt) att FK inte gör det de ska göra utan således bara skiter i att informera om att man har missat ett papper. Så inga pengar, men det gör inget, vi kan äta tapeter för det har vi gott om. Behöver ju ingen el heller nu när solen börjar värma. Men för att fortsätta så gav min bil upp idag. Olja över hela gården och ingen diagnos än så länge. Så jag och David blev livegna idag vilket verkligen är fantastiskt roligt med en rabiat bäbis med överskottsenergi. Har gjort så gott jag kunnat men han har varit så förbannat grinig och sovit alldeles för lite så jag visste inte vart jag skulle ta vägen till slut. Fick honom till slut att somna efter 5 och då hade jag sån huvudvärk efter allt skrikande så jag trodde skallen skulle ramla av. Dessförinnan var jag ju tvungen att ringa skolan och säga till Emilia att hon skulle ta bussen hem, vilket hon var med på, vi skulle höras strax efter att hon hade slutat för då hade hon 20 minuter på sig att gå upp till hållplatsen, dvs gott om tid! Ringer henne för att kolla att hon är på väg när det är 10 minuter kvar tills bussen passerar Trödje, och då sitter hon på toa och grinar och kan absolut inte åka någon buss. Försöker lugtn och pedagogiskt förklara att hon måste ta bussen för pappa kan inte hämta, men nej. Så 200 samtal senare får hon stanna på fritids tills hon kan följa med en kompis hem....suck. Eftermiddagen flyter på med galen bebis...tills Inge kommer hem och hans bil går som skit. Ja, en sväng till macken och tillbaka, nu startar den inte. För det första; vad är oddsen???!!! För det andra; räcker det inte nu?? Alltså, jag brukar ändå kunna hålla god min eller vad man ska säga, men just nu orkar jag bara inte. Jag vill bara lägga mig i sängen och skrika, alternativt sälja allt, packa en väska och flytta till en öde ö. Vilket jävla värdelöst skit helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar