juni 13, 2010

David ~ den älskade

Jag visste inte att ditt namn betydde det när vi valde det. Ändå känns det så självklart! Jag har bara känt dig, sett dig och fått hålla dig i elva dagar, ändå känns det som att du har funnits hos mig hela livet. Ingenting kan förklara eller liknas vid vad jag känner när jag håller dig nära, luktar på dina mjuka, mjuka kinder eller när jag tittar på dig när du sover. Du är perfekt och underbar. Din syster är så stolt över dig och du har stulit allas våra hjärtan. Rädslan att förlora dig finns där hela tiden, men glädjen och lyckan är ändå mycket större. Innan du kom visste jag inte alls hur jag skulle känna, hur skulle jag reagera när jag såg dig första gången? Men det fanns ingen annan väg än rakt in i mitt hjärta, och där kommer du finnas för all framtid.

Älskar dig skitunge.

1 kommentar:

  1. Åhh!! Va fint skrivet,,o beskrivet! Å vikken fin betydelse namnet har då =) *kram*

    SvaraRadera