maj 30, 2010

Men hur orkar man tjafsa varenda gång om att duscha...?! Trodde hon skulle ge sig någon gång, och kanske inse att man är lite fräschare efter en dusch, men jag har ännu inte upplevt en enda gång när hon har klivit in i duschen utan protest. Och då duschar hon varje dag. Det blir många tjafserier på ett år det. Är det bara jag som har en snuskunge? =/

Fast jag är på bra humör ändå =) måste bara klaga lite. Idag är det Mors Dag och hade hoppats på att komma iväg till lilla mor men det verkar inte bli så =( får se om planerna ändras. Kanonväder utanför fönstret iaf så här ska jag ju inte sitta. Sista söndagen med tre i familjen =) jag vet att jag tjatar men det känns så himla overkligt. Om tre dygn får jag träffa dig lilla snurrboll. Längtar och våndas!

1 kommentar:

  1. Vad härligt Anna! Är så glad för eran skull!
    Vad tror du om att ge honom namnet Elton? :) Fint och annorlunda tycker jag! Och lycka till med förlossningen nu :)
    Kramar från Jenny

    SvaraRadera