maj 04, 2010

Jahapp, what's new? Har varit hemma en vecka nu. Otäckt lätt att vänja sig vid =) fast jag måste ju inflika att semester har det inte varit! Har hållt på här hemma varenda och vareviga dag, många timmar, men uj vad fint det blir faktiskt! Vi har fått upp lister i i stort sett hela huset, och målat och tapeter är på g och ja...det känns jätteskönt!! Det är ju en del jobb men om man räknar ihop effektiva timmar så är det inte så farligt ändå. Att bara hinna bli klar inne innan Balle kommer betyder väldigt mycket, jag fixar inte att ha en bebis bland halvfärdiga väggar och verktyg. Sen är det ju utsidan kvar då, men....ja =) man kan inte få allt!

Sista april blev lugnt och städar får man säga =D blev hemma med Fia och Matte bara, grillade ungefär 12 kg kött, korvar och hamburgare och sen satt vi vid kasen och filosoferade. Och resten av helgen...ja. Huset. Det här blev ju ett kul blogginlägg! Har inte gjort nåt trevligt förutom smörgåstårta hos tant Fis i söndags då =) nu räknas hon väl officiellt som vuxen, fast...jaaa....hrrrm. På torsdag ska iaf jag och Nasse på nån dansshow på Teatern som Ackes håller i, ska bli skitsköj! Både hon och jag älskar ju att kolla på dans, och Inge frågade jag inte ens, det är roligare att gå själv med Nasse =) sen ska jag ju till läkaren då också och få datum, börjar bli rejält nervös. Det är ju läskigt ju! Och Inge tycker jag är nördig, ska han säga som slipper allt med sprutor och förvärkar och uppsprättad mage och det ena med det tredje...men men. Jag kan ju inte ångra mig nu direkt.

Jaja, jag återkommer en dag när jag har något att skriva, för det här blev mest bara tråkigt. Ska jaga två ungar med piska nu en stund. Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar