maj 27, 2010

Ibland är man bra jävla dum. Jag förstår till exempel inte varför jag ska envisas att läsa dödsannonserna på Arbetarbladet. Jag vet ju att jag bara blir ledsen av det, ändå ska jag dit. För någon dag sen var det två dödsannonser med för en liten kille, född och död samma dag. Det är ju hemskt pedagogiskt att stoppa in det i huvet på sig själv i denna stund. Även om jag inte känt mig särskilt orolig för att nåt sånt skulle hända under den här tiden, varit mest orolig för snittet och kolik och sånt, så kryper det på en mer och mer ju närmare det kommer. Om en vecka har jag förhoppningsvis en 1 dygn gammal liten kille bredvid mig...helt ofattbart. Ska inte tänka på något annat nu, men ja...det regnar ju idag. Då blir jag lite knäpp =)

För övrigt har jag fan inte ett skit att skriva! Jag fördriver dagarna med att bränna pengar känns det som, vänta på framtiden och försöka sova när tillfälle ges. Är vaken större delen av nätterna, åtminstone fram till 2 för då är det party i magen varenda kväll =/ nåt jag faktiskt är lite glad för när man hör att andra sväller är att jag faktiskt inte har gått upp ett enda kg på över två månader. Allt går väl till sprattelmojängen därinne, och totalt har jag gått upp 11 kg tror jag att det blir, dvs 1 kg mindre än med Nasse, och ja...känns skönt. Så jävla kul är det ju inte att börja med att tänka på vikt och bikininoja det första man gör =) får tacka för Dahls-generna jag har fått med hög ämnesomsättning eller nåt! Pratade lite om sommaren igår och tror det kommer bli en kanonsommar faktiskt, vi har inte bokat nånting alls men är ändå fria att göra lite som vi vill. Blir ju inga långresor men nån form av roadtrip blir det iaf, och det är ju det jag gör bäst =) älskar att bara åka runt och stanna på loppisar och badplatser och hyra nån stuga och fika och bara vara...det är livet i en liten ask det. Och som tur är har jag fått in Nasse på samma spår! Nu blir det bara två trökiga karlar att släpa på då men det får man väl ta =D aja, ska ta och susa iväg efter det lilla monstret nu och bädda ner oss i soffan resten av dan tror jag....myyyyyyyyssssss =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar