maj 23, 2010

Jähä, lyckades man lura folk att man har fått bäbis...men så var det inte. Tyvärr. Just nu skulle han väl gärna få trilla ut faktiskt. Haft ett mycket varierande sömnschema sista dagarna, alltifrån kräkfest hela natten lång till klubbad säl med 9 timmars oavbrutet. Men det är upploppet nu så jag tar det med hyfsat jämnmod! Igår kom Fisen med paket från utomlandet så då blev jag så glad, jag fick Escadas nya parfym (mmmmmmmmmuummmma!!), en Bacardi Mojito (också mumma hoppas jag) och en snoppklubba =) klubban blev mycket populär hos Emilia som inte riktigt kunde förstå varför man skulle ha en godis som såg ut som pappas dingeldång, och inte hade jag hjärta att förklara heller. Är hyfsat sugen på Bacardin kan jag säga, den där färgen som det är på den måste trigga igång något hos mig! Bara den där flaskan får mig att känna solvärme, sand mellan tårna, måsskrik och en iskall drink bredvid solstolen =D men ja...det får la vänta lite.

Vet inte vad jag har gjort i helgen. Har mest åkt omkring överallt känns det som! Hämtade vagnen i fredags iaf, nöjd med den fast det känns fortfarande stor! Gjorde ont i Visa-kortet också kan jag lova...hemma här har det stått helt still så nu börjar jag bli stressad igen. Kommer inte hinna klart inne, så är det. Inge jobbar dygnet runt känns det som och jag kan fan inte lyfta en pinne utan att det känns som hela inälvspaketet ska ramla ut. Blir så arg för jag vill inte vara en sån där tjock gnällspik som inte kan göra något bara för att man är på smällen!! Samtidigt lär man väl vara lite vettig antar jag, men jag mår bara sämre av att vara sysslolös. Men jag kan inte flytta ett dokumentskåp på 250 kg, så är det ju...och inte kan jag gipsa heller. Och inte vet jag hur man höjer fönster. Skit. Laga mat och städa och tvätta kan jag ju tyvärr fortfarande så det är det jag får göra nu i 10 dagar till. Undrars om det är det ljuvliga vädret som har gjort mig till ett sånt här grinmonster idag? Fast jag gillar regn nån enstaka dag såhär, det är en mycket god ursäkt till att hålla sig inne och pyssla, men det gör jag ju ändå hela tiden nu. Så det får gärna sola imorrn igen! Då har jag lunchdejt med brudarna som jag aldrig träffar, ska bli så kul att bara se dom! Sen ska jag äntligen fixa frippan på tisdag, ser ju ut som ett gammalt luder på skallen =) så någon gång på tisdag kväll är jag antagligen lite trevligare än vad jag är just nu, beroende på vad Balle tar sig till då! Ja, just det, vi funderade på David. Fint? Fult? Trist? Hjälp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar