oktober 12, 2010

Jag tror att jag plockade många mogenhetspoäng när jag förra veckan köpte Beyond Hell Above Heaven på cdon.com. Eller hur? Ingen illegal fildelning här inte, nähädu.

Och så veckans citat då innan det ramlar ur skallen; "Mamma, vet du att jag är ganska sekretisk." Huh?? Efter några timmar gick det upp ett ljus för mig vad hon menade. För någon vecka sen pratade vi om ironi, för Emilia tycker tydligen att det är väldigt kul när jag är ironisk, och jag tycker att det är väldigt kul att hon har fattat galoppen =D och i den vevan pratade vi även om sarkasm, och vad hon försökte säga var antagligen att hon var sarkastisk. Men jag fick mig ett väldigt gott skratt hursomhelst!! =)

Helgen höll ju på att bli massakrerad av någon form av hastig magsjuka som hoppade på mig i fredags, tack och lov kanonkräktes jag då och vaknade (hyfsat) fräsch på lördagen så jag och Nasse drog ner till storstan tack och lov. Hade jag fått stanna hemma hade jag gråtit blod i en månad. Men nu behövde jag inte det och det är jag fantastiskt glad för. Volbeat rockade fett. Dom är ju inte det hårdaste bandet på den här jorden, men dom är jävligt bra live! Och vacker stämning var det på Hovet =) planen var att gå ut efteråt, jag har ju inte varit på nån av alla hårdrocksbarer i Stockholm, men först skulle vi bara klämma en burre eftersom alla var hungriga. Jo tjena. Några cheese och en jättebalja Cola senare gjorde vi ett klent försök till utgång, men gav upp. Skönt i söndags =) och skönt var det att landa i soffan hemma igen, jag är ju en soffnörd jag. Sen dess har det dunkat på i vanlig ordning. Förra veckan fick vi ju begrava våran lille kanin Knutte som hade bestämt sig för att fara till himlen...han fick sista vilan tillsammans med Åke som inte blivit begravd förrän nu.

Nu gastar ett monster här så hej hej för den här gången....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar