november 01, 2010

Anar att jag inte var helt nykter när jag skrev mitt senaste inlägg...men det var kul! =) och mådde oförskämt bra dagen efter trots en skrikande bebis i örat hela dagen. Ibland kan jag tro att det bara är bra med skrikande bebisar eller tjatiga 8-åringar dagen efter för de tvingar en ur sängen och ut på aktiviteter. Apropå aktiviteter är jag jättestolt över Emilia och resten av Strömsbros 02/03-lag som gjorde en kanonmatch i lördags!! Det slutade med förlust med 6-1, men det spelade ingen roll, det har lika bra kunnat vara tvärtom och det är så härligt att se kämpaglöden och lagandan. Jag som trodde jag tyckte det var trist att kolla på matcher; nu längtar jag till nästa!

Har varit på mitt första kiropraktorbesök ever idag, och det var som man anade, det var antagligen curlingen som hade fått mig att sträcka mig eller stelna till på nåt vis...fick hursomhelst en redig massage och knäckning. Har i nuläget lika ont fortfarande men förhoppningsvis ger det med sig, har aldrig haft såhär ont i ryggen förr. Det värsta är ju att jag inte kan lyfta David, vilket försvårar ganska mycket! Nu får jag typ lägga mig och kräla lite på golvet och hissa upp honom innan jag själv tar mig upp på fötter...det är ju bara tur att stackars Emilia har höstlov, hon har fått hjälpa mig för många gånger redan med att tex lyfta honom i och ur matstolen.

Jäjä, nu ska jag försöka gå och få två pirriga tjejer i säng som ska på ridläger imorrn =D har en känsla av att det kommer bli en natt med avbruten sömn! Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar