januari 28, 2011

Äh shit alltså om jag gifter mig nån gång då ska jag ha denna frilla
på min skalle...nåt av det coolaste jag har sett iallafall!














Aja, hursomhelst, nu har jag åtminstone spytt klart. Känner mig taggad och glad inför morrondagens festligheter, men såklart går min lilla Lord och blir magsjuk nu =/ så läget är visst ovisst. Blir han sämre får jag allt vackert sitta hemma imorrn. Så har du en tumme över, håll den åt mig. Veckan har spenderats i säng och soffa, åt absolut ingenting mellan måndag kväll och torsdag em förutom en skvätt nyponsoppa och några makaroner som kom upp igen. Känner mig nästan lite renad =) Lille Mannis har äntligen fått korvform i blöjen igen vilket känns väldigt bra, inget skoj när dom är så små och inte kan berätta hur dom mår. Men idag har han både ätit och druckit som en häst och dessutom morrat åt mig flera gånger, så jag tror ordningen är återställd =D nya grejen är att skaka på huvudet! Man kan sitta och trissa honom så han nästan kiknar av skratt och så frågar man något och han skakar på huvudet och skrattar, han har fattat att det ger reaktioner och DET mina vänner är skoj!

Över nu till någon form av matlagning, hushållet är sig inte riktigt likt nu när Inge varit köksmästare några dagar =) helt plötsligt finns inga grönsaker, och när han åkte och handlade "mat" så fylldes frysen med hamburgare och falukorv. Inget annat.

1 kommentar:

  1. Grönsaker är ju sådant som kockarna garnerar med,inget som en riktig karl bryr sig om!

    Roligt att ni är bättre,trist för Lord Jansson.


    http://www.eventim.se/cgi-bin/tickets.html?affiliate=ESE&fun=search&action=search&doc=search%2Fsearch&detailadoc=erdetaila&detailbdoc=evdetailb&kudoc=artist&sort_by=score&sort_direction=desc&fuzzy=yes&suchbegriff=Metaltown

    SvaraRadera