april 08, 2010

Jaha, då blev hon sjuk den lilla fröken...vi ska åka till Stockis imorrn bitti så jag ska injicera henne full med Alvedon tänkte jag och låtsas som ingenting =) nä, men jag hoppas febern släpper så vi kan åka. Fastrar och morbröder får ta lite droppande snor och hostattacker isf =D fick skarva på jobbet idag eftersom Lorden var tvungen å jobba lite längre än 2, så jag får börja 4 till halv 11, det blir en najs dag det!

För övrigt....ja? Inget nytt i Hedesunda, väntar och väntar. Behöver jag skriva att det äter en inifrån? Man vill mycket, men kan göra inget. Magen växer som jag vet inte vad, idag är den helt gigantisk tycker jag...nu är det faktiskt svårt och riktigt tungt att jobba, samtidigt som jag trivs så himla bra och vill jobba. Tar ju en kvart å ta sig uppför trappan till omklädningsrummet efter ett eftermiddagspass, men jag vägrar gå hem redan. Baltasar börjar nog också ha åsikter om sin miljö, riktiga kickar får man inte så många längre utan det är mest bök och stök. Men det betyder inte att han ligger stilla iaf! Sover kanske effektivt mellan 4 och 5 timmar per natt nu, så för tillfället känner jag mig faktiskt befogad att vara trött och få sova på dagen också =) faktum är att då håller han sig i skinnet, så två timmars sömn på dagen är som typ sex timmars nattsömn. Sen slår det en då och då att om inte ens 2 månader så är det slut på sömn över huvud taget för ett antal år framöver...huvva. Jag som tycker så mycket om att blunda. Och jag som tycker så mycket om att äta, det går inte heller så bra. Man får ju äta lite och ofta men det är jag inte så duktig på utan vill vräka i mig som vanligt, men det tar ju stutt liksom. Håhå...hinner inte skriva nåt mer nu, Nasse har plockat fram fem pussel och tre spel som vi tydligen ska dona med nu =) ha det gott alla friends and foes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar