april 20, 2010

My God. Nasse har skaffat pojkvän.

Vi stod och fixade våfflor idag och pratade om det ena och det andra och helt plötsligt blev hon jätteflamsig. Jag märkte att det var något hon ville säga så jag började fråga lite och hon bara fnittrade och fnittrade =) så efter några vändor gick det upp ett ljus för mig och jag frågade om hon hade blivit ihop med någon, ungen blir knallröd i fejjan, säger nej och börjar gapskratta! Men rätt fort så erkände hon, och ja, haha...vad ska man säga liksom? Efter någon minut säger hon iaf "Gud vad skönt att du kom på det för jag var så nervös för att berätta!" Frågade varför förstås och hon var ju lite rädd att jag skulle skratta och retas med henne... =D skratta gjorde jag faktiskt, men jag försökte vara vuxen, och retas har jag inte gjort! Det var det första jag sa åt Inge när han kom hem för han är ju expert på att trampa på fel tår, man kommer ju liksom ihåg själv första killen man hade, det var ju superpinsamt om ens föräldrar skulle få reda på det.Men som tur är pratar hon lite mer än vad jag gjorde =) så nu fick jag veta att det skulle bli disco/pyjamasparty hemma hos en av tjejerna snart, och då skulle alla pojkvänner med och de skulle sova skavfötters med varann men man skulle sova bredvid sin kille...hmm!!! Jag vet inte hur jag ska ställa mig till detta...går lite för snabbt! Emilia är fortfarande min bebis liksom. Nu ska hon sova med sin pojkvän. Nätack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar