april 01, 2010

Då var man all alone. Ensam. Abandoned. Imorse drog resten av hushållet till fjällen och jag blev kvar eftersom jag ska jobba i helgen. Brukar ju som sagt gilla att vara ensam men inte riktigt nu för tiden. Ändå har jag lyckats fördriva den här dagen ganska bra, storsanering av köket har det blivit och efter en jättepizza, två Cola, en Magnum Hazelnut och "Prinsessa" känns det rätt ok ändå =) men nu vet jag inte vad jag ska gö. Slå på en till film eller gå och lägg sig? Kan inte sova hur som helst så! Imorrn har jag en till ledig dag och känner mig bara allmänt förvirrad av det. Förut var det aldrig särskilt svårt att fylla på med aktiviteter på en ledig dag men nu för tiden är det en helt annan sak. Har det med vinet att göra? =)

Blir påskafton i Hedesunda iaf, dom åker ingenstans eftersom pappa fortfarande inte är pigg. Hade ju på ett sätt känts bättre om dom hade åkt, nåt ägg hade jag alltid hittat i nån kyl, men nu blev det så. Och ja....lika tomt som det är i mitt huvud blir det i bloggen idag. Jag ska spjälka upp morrondagen istället tror jag så det blir nåt vettigt gjort. Sov sött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar