mars 22, 2012

Den som uppfann mensvärk ska ha en fet spark på pungen, för det måste ju ha varit en karl.

Idag har varit en av de tyngre! Förutom kvällen så vet jag inte varför riktigt men så är det. Har inte fått mycket vettigt gjort idag inte, en timmes promenad på morronkvisten med David, han verkligen älskar att åka vagn! Sen lämnade jag av honom på dagis, åkte till stan och tröck i mig McD-frukost vilket jag inte gjort på år och dar och shit vad gott det var....underskattat, helt klart! Sen var jag och solade, handlade och åkte hem. Hann duscha, och slå ikull en timme innan det var dags å hämta, in till stan IGEN och handlade och så blev det fika med barnen med bulle, korv och kaffe och sen köpte vi en rullgardin åt Nassemannens rum. Väl hemma lagade jag mat, soppa och pannkaka förstås, som vi mölade nyllena fulla med och sen drog Emilia med nya kompisen Julia och gick ut med två hundar som bor en liten bit bort. Aaaa...ointressanta fakta, hursom så känns inte dagens kostschema helt ok. Jag får ju skylla på orsaken, för er som glömt, läs min första rad. Hungrig mest hela tiden och magen är som en svälld ballong, jag skämtar ite men det ser ut som jag är i typ femte månaden =( blir så jäkla uppsvälld titt som tätt nu,undrar om det beror på stress eller något annat? Har inte ont i magen, inte alls, men den blir som en ballong, speciellt när jag har jobbat. Skumt!

Inge kom hit och käkade lite på kvällen och hjälpte till å sätta upp rullisen och skruva lite allmänt =) det är svårt nu!! Det är svårt att veta hur vi ska vara mot varandra, på något vis var det enklare på en gång men nu har det ju gått några veckor. Det går ju inte att beskriva hur det känns och allt det motstridiga som är inom en. Han har ju varit min på ett så självklart vis i så många år och nu är han sin egen på ngot vis. Får jag röra honom sådär? Ska vi kramas när han går? Får jag säga såhär? Får jag skratta nu, får jag vara glad trots att det är som det är? Får jag gråta när han är här? Det är storm vissa dagar, även om det är fler av de lugna dagarna. Det blir väl rätsida på det här en vacker dag också, men det känns rätt så avlägset just nu. Fast det är ändå ok, det är ändå bra tycker jag. Nåååh, det här blir ju bara en ännu större soppa än det var innan. Så jag avslutar för idag =) sov sött därute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar