augusti 19, 2009

Nyss hemkommen från polsk afton i Norrsundet hos Lucyna, inte helt nykter! Men trevligt har vi haft som fan och supergod mat! Har smakat komage, ingen hit kan jag säga =) smaken var det absolut inget fel på men konsistensen på magen, speciellt när man vet vad det är...men förutom det har vi blivit bjudna på massor med gott; sill, sallader, korvar, surkålsgryta, soppa, levergryta, kåldolmar, tartarägg och en massa mer! Jättekul att få prova på och i ett väldigt roligt sällskap =) Lucyna ska ha ett jäkla stort tack för att hon ordnade detta! Vi har även druckit guld-likör, bild kommer sen men alltså likör med riktiga guld-"flingor" i...gottigt och verkligen lyxkänsla även om Carro höll på och kräkas när vi drack *HAHA*! Jävla klensupare säger jag, dom ska få följa med ut till Hedesunda en helg så vet dom vad supa är sen. Inte för att jag förespråkar det hela men ja...iallafall. Mamma....du får la hjälp ma.

Jag ska försöka jobba några dagar nu tänkte jag sen hoppas jag att Micke och Jo kommer upp helgen därefter. Isf, om dom kommer hit, ska jag bjuda in lite jobbmänniskor och så tänkte jag, sen helgen efter är det bröllop i Göteborg!! Mycket giftning nu =) ska bli jättekul att åka ner och träffa alla och bara att få se lite av Gbg, har ju inte varit där sen -86, så jag tror det är dags nu =) men nu ska jag, främst av allt, poppa lite sen SOVA, något det vart lite bristvara av på senadte...tack för mig helt enkelt! Fullpuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar