oktober 15, 2009

Ikväll har jag sett det mest pinsamma jag har sett i hela mitt liv, all time!! Om det var någon som såg Fråga Olle ikväll så vet ni nog vad jag syftar på. Killen (gubben) som åkte hem till folk och runkade...för 500 spänn. I strumpor och ölmage och en extremt bisarr huvudbonad. Jag visste inte om jag skulle kräkas eller skratta tills jag kissade ner mig! Dessutom var han klar på 45 sekunder. Jag är så mållös så jag vet inte ens om det går att tillägga något till det här.....jag antar att om man beställer något dylikt så vill man ha antingen något snyggt eller något sexigt. Den här karln befann sig så långt bortanför några av dessa egenskaper så, ja...det hade varit sexigare med en uteliggare som blottade sig i en trenchcoat.

Nu lämnar vi det. Jag har blivit förkyld, eller rättare sagt är på väg att bli. Skitont i halsen och huvudvärk och fryser som en galning, känns som skelettet ligger ute på altanen och skallrar i minusgraderna fast jag är ganska säker på att det ligger här under täcket med mig. Har ju inte tid att bli sjuk nu (igen) så jag får försöka ignorera det helt enkelt! Jobbhelg framför mig, men först ska jag äntligen till frissan imorrn och färga min makabra utväxt. Sen vidare till doktorn för inspektion. Inge ska gräva ner mor och fars avlopp i helgen så det blir väl inte så värst mycket skoj ihop förrän på söndag kväll ungefär. Nasse åker också ut och ska hänga hos Elin, känns skönt att hon kan vara där för jag vet att då har hon jätteskoj och är nöjd och glad = nöjd och glad morsa =) jag kan inte fatta att halva oktober har gått redan, jag har fortfarande solstolarna ute för jag väntar på en solig varm dag med kaffe på altan...

Jo!! Idag går alla grattis och alla kramar till Crille och hans tjej som fick en liten flicka idag! Så jag har blivit....farbrors-syster...kan man väl säga =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar