oktober 16, 2009

Snorhostahalsontströtthuvudvärk

Jag är så jävla förkyld. Idag har jag nog ätit 12000 Alvedon, dragit många doser Nezeril och knaprat Bafucin tills jag inte känt nån smak alls. Jag kan informera om att Bafucin och potatismos inte är nån vidare smakkombo. Sitter nu alldeles solokvist hemma, Nasse och Lorden är i Hedesunda och jag som vanligtvis brukar tycka det är skönt att vara ensam tycker inte det ikväll! Är väl inget jag saknar direkt sådär, Cola, godis och jordnötter står på bordet, Idol på TV:n och en trött kisse i knät, men iaf. Känns som jag bara vill att jobbhelgen ska ta slut så jag får sova...är så ohyggligt trött. Har haft Gustav här på besök och det var väldigt skönt, nu borde jag egentligen gå och lägga mig men fast jag är skittrött går det inte å sova...ska shotta lite hostmedicin och se vad som händer. Sen måste jag nog ta pulsen på min kära hund för han har inte rört sig på typ två timmar. Han bara ligger som en hoprullad korv och sover och sover, jag tror även han märker av det deppiga vädret. Jag ska be en kort bön att det blir en lugn dag på jobbet imorrn för jag orkar inte med en tokdag! Nu är det godnatt vänner och bekanta....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar