oktober 01, 2009

Läste ett förbannat bra tips idag. Två gånger i veckan ska man som par ha en TV-fri kväll och så turas man om att bestämma saker man vill göra (efter barnläggning då...). Det kan vara allt från att baka, måla, springa omkring näck, göra nya ungar, tvätta, spela PS eller ta en grogg...vad man vill och känner för. Tyckte det lät lite fånigt precis när jag läste det, men det är ju för fan precis vad man behöver inser jag nu! Har man varit ihop ett tag, och speciellt när man har barn som "stjäl" en hel del tid från varandra, så måste man göra sånt...vanliga saker som får en att känna vi istället för jag. Appselut nåt jag ska införa...och här har den andra hälften inte mycket att säga till om. Jag försökte prata med honom idag när han kollade på TV. Fjärde gången jag sa till honom reagerade han....

1 kommentar:

  1. Haha!! Fattar inte vad det e me killar o teven?? Varför e dom totalt o helt okontaktbara då?? O säger man det åt dem, neej, de hör visst va man säger..mjoo, tjena, därför de inte har reagerat förrns typ 20 minuter senare.."va sa du??"..

    SvaraRadera