november 24, 2009

24:e är en ekande tom dag

Jaha, då äter vi igen! Eftersom jag (nog) officiellt har slutat spy så gäller det att äta, och då menar jag inte 3 mål om dagen med 2 mellanmål, snarare 12 mål om dagen med 18 mellanmål. Blir magen det minsta tom så mår jag så illa så jag bara vill dö, men som sagt jag spyr ju iofs inte. Men när jag blir vrålhungrig så ulkar jag istället och det är ungefär lika äckligt, så min enda ambition om dagarna är nuförtiden att inte hinna bli hungrig. Spännande va? Speciellt när det mesta är äckligt och yoghurt är min basföda.

En vecka kvar på sjukskrivningen, sen går jag direkt på ledig vecka när jag "kommer tillbaks", vilket jag skrattade åt för någon vecka sen men inser nu att det kommer behövas. Även om jag inte ligger däckad så är jag ju inte direkt fit kan jag säga. Har börjat gå halvlånga promenader nu iaf men har liksom ingen ork över till nåt. Igår sov jag 3 timmar mitt på dan...ändå somnade jag till Gladiator runt 10 på kvällen. Upp kl 7 och nu är jag så trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna. Var iofs och tappade ur ungefär 2 liter blod på HC nyss, och jag trodde knappt jag skulle hitta ut till bilen sen för jag blev så yr =) iaf är det julfest i stallet på lördag, nåt att se fram emot! Efter insläpp dukas det upp julbord i stallgången och vi sitter och käkar prinskorv och köttbullar medans hästarna mumsar hö och det är SÅ mysigt! Själv blir man väl chaufför misstänker jag men det gör då inget =) jag har funnit ett nytt nöje i att vara nykter när alla andra får i sig för mycket glögg/öl/vin/grogg och börjar prata =D då får man fanimig höra allt om alla! Och jag kommer ihåg allt dan efter, muahhaha! För övrigt hoppas jag hinna med några julskyltningar och sånt, jag har sån julnoja i år så jag vet inte vad...skulle vilja köpa tusen kilometer belysning och klä in hela huset med. Men det blir en halvtrist modell i år också, men nästa år när huset är klart då tänker jag gå all-in med julpyntet och det lovar jag. Men nu...nu tänker jag blunda en stund. Gomorron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar