juli 13, 2010

Har nyss fått två ungar att sova. Värme är jobbigt för den lille och den stora ska vi bara inte tala om...hon har haft feber nu i tre dygn och jag tycker så synd om henne =( hon gick upp för att duscha för andra gången idag nu på kvällen, enbart i nedkylande syfte. Den lilla stunden hon stod upp blev hon så illamående så hon kräktes (igen) och nu sover hon (igen)...hoppas verkligen det släpper snart. Katterna ligger som långa streck på golvet och ja...jag behöver nog inte förklara. Det är varmt här. Vi har förjävligt med broms som jag inte vet hur dom tar sig in men det gör dom, och myggorna äter sig genom nätet och så ett getingbo utanför dörren på det. Livet på landet är grejen =)

Idag har vi faktiskt lyckats rensa ur datarummet =) så snart blir det färg och tapet härinne, weee! Så kan vi låsa in David här när han är jobbig =D börjar redan känna mig stressad att Inges semester snart är slut, vi skulle ju hinna med ungefär allt de här 4 veckorna, första veckan har gått och vi har inte gjort ett skit. Det är stressande med semester, det är ett faktum. Förra veckan hann jag iaf in på krogen för första gången på ett år =) Dead By April spelade ju på Hartan och ja...dom var riktigt bra!! Missade dem på Torget eftersom bussen kom in så sent, blev en sväng på Helt Enkelt och sen Interpool, sen var det bara raka vägen in, trodde ju iaf det skulle vara kö men icke. Men efter spelningen måste jag säga att själva krogen kändes riktigt av, haha! Dels kände jag mig jävligt gammal (på Heartbreak!!) och dels orkar man ju inte skitlänge när man inte har nån rutin och inte får sova på nätterna =) fy fan vad old jag låter nu, men så bitter är sanningen...så det blev i vanlig ordning McD och hemgång, var inte hemma senare än 2 men torsdagen blev jobbig ändå kan jag lova. Och då ska jag tillägga att jag drack ett glas vin, en cider och två små drinkar på hela kvällen...jag får träna lite helt enkelt. 28:e är det dags för tranceparty på Engeltofta, ska bli riktigt skoj, snart är det ju Sonisphere också första veckan i augusti, sen är det Tiësto den 19:e september tror jag det var, och 9:e oktober drar jag till Stockholm och Volbeat. Är riktigt nöjd med upplägget den här hösten =) och däremellan mys med världens två bästa kottar och förhoppningsvis mycket sol, bad och mat i massor....men nu ska jag försöka landa i bädden och ta mig upp i tid imorrn, idag kom jag ur sängen halv 11 så....suck. Någon håller mig vaken på natten =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar