juli 30, 2010

Jag såg ett avsnitt av Popples igår, måste bara upprepa det =) det är riktigt otäckt att se något som man inte har sett på 24 år!! Känner ju precis igen introt och det när jag ser det, men hade aldrig kunnat komma ihåg det annars. Kommer bara ihåg hur innerligt jag önskade mig en egen Popple, och när jag fick en i julklapp var lyckan gjord. Jag fick en gul och Micke en lila, den lilla modellen, sen fanns det ju gigantiska också och det hade ju varit den ultimata drömmen, ungefär som den fetaste fetjänkaren för en bilsamlare.

Hade riktigt trevligt i onsdags iaf, även om jag bara höll ut 2 timmar på Engeltofta...det som nästan var bäst var ju att se trance-folket =) brudar i ludna boots, färgat hår och minimala kalsonger och svettiga karlar med ögon i alla färger. Jag tog ganska mycket kort men i stort sett alla blev ju skit, det var ju mindre skoj! Nu fick jag iaf lova att följa med på luciakryssen så då får man ju ta och handla upp sig på lite rejvgrejor =D nu kände man sig ju själv som ett ufo i en vanlig klänning och brunt hår liksom, haha! Nu sitter jag bara här och pussar och pussar på en liten godbitsDejvo som gör pussmun i sömnen =) ska ta och hoppa i lite kläder och rulla ut mot Bönan för lite fiske alldeles strax, Nasse fick ju ett nytt kastspö med drag och grejer av Totte igår, gissa om det var uppskattat! Själv ska jag försöka leta upp en hederlig pinne med tråd och ett flöte och ett gäng daggisar, DET är riktigt fiske det! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar