juli 19, 2010

Om du visste...min älskade lille kille. Hur lycklig jag är att du är här. Att just du kom till oss och att du valde att stanna här med oss. När du inte finns nära kan jag ändå känna din varma lilla kropp mot min och jag har din lukt med mig var jag än går. Vad som än händer, vart jag än är så finns du alltid här i mitt hjärta....









Min fina, vackra, starka tjej....du är inte liten längre! Du har blivit än mycket större sen du blev storasyster. Men ingenting kan förändra din charm, din utstrålning och din starka vilja. Du är fantastiskt klok, mycket mer än du tror, och världen skulle vara mycket tom utan dig här.



Jag önskar dig inte guld mitt barn
Ej heller pengar och makt
Jag önskar dig modet att vara dig själv
Och stå för det du har sagt
Jag önskar dig inte en stenfri väg
Men kraften att vägen gå
Jag önskar dig vänner av rikligt mått
Och vänner att lita på






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar