juli 03, 2010

Jag läste idag att när man dör så kan man pressa samman askan efter kroppen till en diamant som efterlevande då ska få...även om det låter lite lätt makabert så är det faktiskt en riktigt cool grej tycker jag! Det ska jag tamigfan göra. Hellre det än att bli maskmat.

Sitter här alldeles singel med lille Dejvo, Nasse åkte till en kompis och sov över. Det blir väldigt tomt och tyst här...Lilleman har det lite jobbigt i värmen så han har haft svårt att sova men nu har han slocknat på soffan i blöjor och magtröja =) jag sitter och letar tårtbilder med ett litet glas rosé som är så jäkla gott, fick det på vinlotteriet och det heter Lord Zinclair, rekommenderas mycket starkt på altanen en solig eftermiddag! Det verkar vara fest precis överallt ikväll men jag njuter ganska ordentligt av min lilla ensamhet här hemma, det är skönt...inte så ofta man hinner göra vad man vill när alla är hemma, alltid någon som vill ha uppmärksamhet. Idag började vi dagen med paketöppning för Nasse som blev väldigt nöjd över spel, vattenpistoler, snorkel och lite pysselsaker. Sen var det meningen att vi skulle till Ockelbo, men det gick ju bara inte så vi spenderade dagen i Totra istället...Lilleman badade tassarna till och med även om det var lite läskigt =D Nasse fick ju en egen mobil igår så hon nöter och nöter och nöter, vadå nyhetens behag, hehe...nä jag orkar bara inte skriva nåt mer. Ska nog ta en dusch (igen) och passa å att sova ordentligt....peace and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar