juli 03, 2009

Maid to be och födelsedag!

Jag ska vara tärna!! Och då menar jag inte i luciatåget! Efter 29 år utan bal eller eget bröllop ska jag äntligen få ha fin klänning och få håret fixat och sånt =) blev tillfrågad igår, och även om det känns som väldigt många vuxenpoäng att vara tärna på en av sina absolut bästa vänners bröllop så är det även en stor känsla av förvirring och fjortis-känslor =D jag har ju aldrig gjort sånt här förr!! Men det ska nog gå bra, eller hur?! *hähä* gårkvällen spenderades på Blocket och Tradera i jakt på en vinröd klänning, och jag hittade en som det inte var några fel på men det sa bara inte klick när jag såg den, så då får det vara. Vi ska älska varadra från första blicken jag och min klänning. Har även en hel del annat surrandes i huvudet kan jag säga, det är imorrn 5 veckor till bröllopet...!! Så det kommer bli mer av det här!

Idag har vi klarat av Nasses födelsedag med bravur tycker jag =) hon fick frukost på sängen imorse till mycket ostämd sång från mig och Inge, dessutom blev hon rädd för isfacklan i O'boyen för hon trodde att den skulle smälla så hon gömde sig under täcket =D men hon hann se lite iaf, och hon skrattade när hon insåg att det inte var någon nyårsraket vi hade tagit in. Sen drog Inge iväg till Uddevalla, och vi har bara varit hemma och haft mysigt. Mor och far och Inges mor och far och Kattis och Mats kom hit och grattade och fikade jordgubbstårta. Emilia fick bla Singstar vilket inte var helt fel kan jag säga! Det var dock inte en enda låt man kände igen på skivan som var med, det var Disneys med låtar från High School Musical, Hannah Montana osv...men det går ju alltid att handla upp sig på fler! Kvällen blir lugn med lite hämtmat, Familjen trillar väl in snart, sen är det ju kalas imorrn då...får äta mycket kolhydrater ikväll =)

1 kommentar:

  1. Åh Gratta stora tösen och krama om henne från oss!! Gu vad tiden går fort!! Kramen

    SvaraRadera