juli 01, 2009

Ännu än ledig dag.....

När man har stekt sig, timme efter timme i 2 dygn, så känns det inte helt fel med en dag med några moln. Ja, ni läste rätt, jag upskattade molnen idag. Det gav mig ingen ångest att jag spenderade dagen på stan och inomhus eftersom jag ändå inte kunde jobba på brännan. Var in och handlade presenter till lilla fröken och diverse smågrejjor, fyndade en liten bikini på Cubus och ett par haremsbrallor...ja, dom är fula. Men I like! Luktade himmelskt gott med regnvåt asfalt och åska i luften, konstigt hur man verkligen kan känna hur laddad luften är.



Annars har jag varit extremt trött och seg idag, vet inte varför men denna jävla huvudvärk verkar ha kommit för att stanna. Vet inte om jag dricker för lite eller vad det är men har haft fantastiskt ont i huvet och mått illa senaste dagarna. Haft noll motivation till något och låg en bra stund i hängmattan och bara glodde på grantopparna på eftermiddan. Men när det är +28 i skuggan kanske man blir sån, inte vet jag....som vanligt kom Familjen upp på kvällskvisten och det blev kvällssol och bad i vanlig ordning nere i Fagervik. Är lite märkligt att vi aldrig springer på några andra där, stranden är ju jättefin och det borde vara fler som badar där på kvällen tycker jag...hejar på nån granne då och då men inte mer. Hugo "lärde" sig att hoppa från bryggan (dvs han blev ikastad) och verkade faktiskt tycka det var rätt skoj! Men sen tog batteriet slut i allihopa och efter ett varsitt glas vin var det godnatt för alla! Har legat på soffan och fått tånaglarna målade av Inge nu =) att en kille kan bli så uppslukad av något, Lorden är ju lite av en perfektionist när det kommer till vissa saker och han kan dona i en halvtimme med något så simpelt...söt är han!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar