januari 29, 2010

Fredag i raden

Har för någon timme sen avslutat en orgie i hett vatten, kexchoklad och Marian Keyes! Ok, jag badade och läste alltså...ett stort nöje en fredagkväll. Men efter jobb, skottning, hundpromenering, dammsugning och moppning av hela huset, makaronkokning och datorlektion tyckte jag att jag förtjänade det. Är så fruktansvärt sugen på en saftig drink just nu...Bacardi Melon med juice och massor med is. Kahlua och mjölk. Smirnoff Apple. Åhh, ett immande glas med kallt vin....jag dör. Jag tror jag ruttnar inifrån och dör. Jag vill gå på krogen och dansa röven av mig. Som Fia sa; "du kan väl bara plocka ut ungen och lägga den i en burk med fostervatten för en kväll?!" =D dessutom sitter jag själv här...Nasse sover och den andra försvann ner i sängen bara sådär ändå. Så egentligen så borde jag ta mig i kragen och göra nåt. Men känner mig omotiverad att sätta mig i bilen halv 10 en iskall och snöig kväll, dessutom när jag inte ens har knytit upp tuttarna. Velar om jag ska köpa biljetter till Mora Träsk imorrn...har ju tidigare klargjort att min hjärna är på semester i Thailand nu och ett halvår framåt minst, så idag bara slog det mig att jag inte hade svarat på ett sms som jag fick för typ...två veckor sen? angående det! Så nu vet jag ju inte hur det blir imorrn och jag blir lite trött på mig själv! Ska kolla av det imorrn, och egentligen så har vi ju inte tid eftersom vi skulle dona med huset men jag vet ju inte hur Lorden har tänkt det och *suck*...

Blev iaf bjuden på ännu en 30-årsfest igår =) Elin är som vanligt ute i god tid, haha! Men ja faktiskt, den här gången var hon ju faktiskt ute mer än en vecka i förväg, så bra jobbat! Så nu är det bara 3 fester den här månaden, varav man då inte kan gå på alla hur gärna man än vill =( ska försöka pussla med jobbet dessutom, har redan bytt som det är ju.

Och apropå inget; jag har en (skitful) High School Musical-väckarklocka med han Zac Efron på till salu. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar