januari 03, 2010

Nytt år och grått hår

Fuck vilken helg! Legat nerbäddat och sprutat snor ur näsan, har hört talas om nåt som heter bihålor och jag gissar att det är dom som har bråkat med mig. Har svidit och kliat bakom ögonen och näsan så jag trodde jag skulle bli vansinnig, och så feber å sånt då förstås...men nu känns det faktiskt lite bättre så satsar på jobb imorrn! Får köra upp två tamponger i näshålen så det inte droppar saker i maten och sånt =)

Nyår blev lugnt och städat då förstås med väldigt god mat och faktiskt väldigt god dricka å =) köpte Chapel Hill's alkofria bubbel och det var helt klart över förväntan! Fast efter att ha dragit i mig över en flaska så började jag må lite dåligt ändå, men det var ju inte för att jag var fuller iaf =D premiäråt pilgrimsmusslor vilket enligt mig var en hit, fast det var blandade reaktioner runt bordet, hehe...men alla kan ju inte gilla allt tydligen! Ja, sen har det ju inte hänt så mycket som sagt. Har kollat på film efter film och det är så jäkla trist så jag får liggsår i hjärnan. Har fortfarande men efter sjukskrivningen så. Har varit ett jäkla liv i magen dessutom, var ju osäker om det var kickar jag kände men det är bara å inse att det här blir en bråkstake utan dess like! Kan inte komma ihåg att Emilia for omkring så här, och speciellt inte redan nu. Då var det ju mer det här med att det kändes som en liten fisk, men nu är det rejäla kickar som syns utanpå, och är ju inte ens i v 17 än, imorrn då...kommer hinna tröttna på det här =) men nu måste jag visst gå och spela lite med Nasse, "jag kommer snart" innebär att hon hinner tjata på mig 50 gånger inom loppet av ett stycke....så över och ut.

1 kommentar:

  1. haha! va kul att det e livat i magen!! Vi får nog en liten mesig kille till familjen hihi så nu e det riktigt kul o retas me matte.. Fötstår du hur lång tid vi eg. vart gravida nu?? Å det känns inte så..

    SvaraRadera