mars 23, 2010

Jag vet inte vad jag ska skriva om mig själv idag! Jag är vimsig i vanliga fall, så är det ju...lilla Bauman har påpekat att jag nog har gravidhjärna, och ja, jag förstår nu vad det innebär. Har lyckats blanda ihop veckorna på schemat och trodde att jag var ledig på fredag och jobbade imorrn, men det var tvärtom. Så blev lite panik då vi tagit ledigt från skolan och allt för att åka till Maserbadet över dan och ha lite trevligt allehop...hur jävla svårt ska det vara att läsa ett 4-veckorsschema? Jag skäms. Men som tur är har man väldigt hyggliga arbetskompisar som alltid ställer upp och byter och donar, det är jag så tacksam för! Så det blir fredagsmys ändå =)

Idag har jag tittat på två galna barn som har sprungit runt här och dropkickat och pucklat på varann....jag tycker ändå det är skönt att det är lite såna lekar med vissa kompisar, för med andra blir det väldigt mycket åt andra hållet, det ska bytas till klänningar så fort man kommer hem och fixa hååååret och lyssna på Eeeeerik och låsa in sig på toa och hångla med pojkvännerna (i det här fallet en stor rosa Barbapappa)....omväxling förnöjer. Så ja, jag uppmuntrar väl i viss mening min dotter att slå sina kompisar, men hellre det än att sitta och måla naglar en hel dag =D nu måste jag nog gå och kräkas lite eftersom jag har klämt i mig ett halvt vitkålshuvud. Fan.

1 kommentar:

  1. har ju oxå missat på schemat inte bara en gång då utan TVÅ och jag har inte ens en gravidhjärna å skylla på. Undra om det är typiskt för 7 snart 8 åringar, här hemma har vi en jättestor Nasse som får agera pojkvän ibland å det är Eric hit och Eric dit, haha

    SvaraRadera