februari 15, 2010

Jag överlevde helgen, det gjorde jag, men det var inte bara...! Var så jäkla stressad i lördags, åt knappt nånting och bara yrade runt. Igår hade vi först buss och sen beställning, dukat var det inte heller och jag har faktiskt aldrig dukat själv, hjälpt till lite nångång bara. Så lunch blev det halv 3 bestående av ett halvt vaniljhjärta nersköljt med massa kaffe. Bra där. Har inte ens sovit någon av dagarna när jag kom hem, dels har jag nog varit lite för uppe i varv, men mest är det nog mitt nya knark =) är väl skönt å vara pigg, men i lördags mådde jag verkligen inte bra när jag kom hem. Både Inge och Emilia skulle ju sova borta, och jag som brukar älska att vara ensam hemma fick bara ågren av det. Vet inte vad det blir, sen blir jag så jävla illamående på kvällar och nätter nu. Baltasar har börjat krypa uppåt den tiden på dygnet, på dagarna antar jag att gravitationen håller honom nere, och när det blir tryck uppåt och tungt att andas så börjar jag må satans illa. Känns som man vill spy eftersom allting i magen ligger typ i halsgropen...inge skoj är det. Och så här tidigt? Så lördagkvällen blev helt sunkig, låg på soffan och vred mig och efter två varma mackor (eftersom jag inte ens orkade engagera mig i att åka och köpa mat) och en halv låda med Trippel Chokladrippel-glass så somnade jag och sen vaknade jag väl bara 300 gånger den natten tror jag...var faktiskt skönt å ha familjen hemma igår kväll även om det bara var vi vilket är lite ovanligt en söndagkväll. Såg "Surrogat" med Bruce Willis, rätt kass rulle lär jag säga, idén med filmen var bra, men nä....men sen sov jag iaf som en stock =) och idag är jag så jävla utvilad som jag inte varit på skitlänge! Ska hämta Nassan alldeles strax och spänna på henne skidorna och så ska vi packa lite matsäck och bara ut och mysa i solskenet. Det är galet hur man bara suuuuger i sig värmen från minsta lilla solstråle, och tänk bara när det blir april när det verkligen värmer i ansiktet när man sitter ute och dricker kaffe och bara njuuuuter.....suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar