februari 12, 2010

KanInteSåva

Jag brukar ju kunna sova...tror jag. Men icke ikväll! Dels är jag nervös för kassaöppningshelgen, men dels tror jag att jag kanske har blitt piggare =) har ju börjat knarka! Efter ett gott råd, eller rättare sagt ett stulet råd ska jag väl säga, har jag köpt blutsaft som jag bara har druckit 2 dagar men jag tycker på nåt vis att jag redan känner mig piggare...! Kombinerat med extra järntabletter ändå så kan jag dock inte säga att det gör underverk för magen, och min omgivning har nog noterat detta, men i valet mellan pest eller kolera så vann möjligheten att hålla mig vaken mer än 12 timmar i sträck! Jag får väl lägga till någon form av laxermedel eller börja äta väldigt mycket Läkerol, det har ju ungefär samma effekt. Då kanske jag till och med fiser viol så det kan ju bli bra i slutändan =) slut-"ändan" hahahahahaha....ja, jag är trött.


Så jag ska öppna kassan i helgen. Det snurrar väldigt mycket om kaffe, värmeljus och salladsbuffé i mitt huvud nu. Det är märkligt hur man kan jobba ett par meter från ett område på autopilot men när man förflyttas Dit Ut så är man helt plötsligt ny på jobbet. Skulle haft en skylt på tröjan som det står Praktikant på. Men det ska nog gå bra, man måste tänka positivt som Tjifen sa =) jag hoppas Balle håller sig lugn bara, har ju börjat få redigt ont av foglossningen nu, snacka om onödigt! Ska ju iaf snittas, så jag behöver ju inte ha foglossning! Om min kropp kunde fatta det då, men icke. Har så rövont på kvällarna när jag har lyft mycket, tror det är disken som är värst faktiskt. Men det går fortfarande bra ändå, knaprar mycket Alvedon och får jag bara vila emellan så har jag nästan inte ont alls, men det kommer ju fort tillbaka. Hoppas bara jag håller ihop april ut nu då...det är ingen hit när man inser hur mycket äldre man är i kroppen på dessa 8 år som det är sen man gick med kula sist, och det säger jag ju inte för att skämta, det är verkligen så! Hade ju inga känningar alls av nåt då, jag hade en mage, punkt slut. Nu är jag bara lite mer än halvvägs, går som en kobojsare, har växt ur alla kläder och sover 14 timmar/dygn....huvva. Dessutom blöder jag näsblod hela tiden. Och frisören påpekade att jag tappade väldigt mycket hår. Och har hittat ett antal bristningar i ljumskarna som inte fanns där för några veckor sen. Sofie och alla andra kvigor...kom ihåg vad jag har sagt om den där grejen i kalsongen. Let it be.

Nä, om man skulle ta och läsa lite nyheter och hormongråta en skvätt så man blir trött och kan gå och lägga sig. Klockan ringer om exakt 5 timmar och 30 minuter. Jag återkommer, pis and love på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar