maj 25, 2009

Måndagsvecka

Farfar kom, farfar såg och jag segrade! Jag fick godkänt, eller ska man kanske säga att Lorden fick godkänt för det är ju inte direkt jag som har panelat och spikat och tapetserat och kaklat och...ja, ni fattar. Grillade lax och jag hade gjort en potatissallad som var helt jävla fantastiskt god (ja, jag är blygsam) med rostad färskpotatis i...sen hade vi en jävligt mysig eftermiddag, satt i kuvösen och drack kaffe medans det ösregnade utanför, sen kom solen fram och det luktade sådär underbart som det gör efter sommarregn och vi spöade Nasse i lite badminton och beach-ball =) men som vanligt slutade i kvällen i fest trots att jag inte skulle festa, hade hemskt trevligt på grillfesten innan, sen hamnade jag och Fisen på krogen och ja...tog det 5 minuter att tappa bort henne? Stod på dansgolvet typ en halvtimme eller så, sen 3 vändor runt hela Hartan men ingen Fia. Så som vanligt blev det sms-konversation igår morse vem fan som hade gått vart och ringt vem och Fia var arg på stackars mig...men härlig som man är så fixade jag biljetter till Britney den 14 juli imorse så nu är hon glad igen...tror jag =D vi fick ståplats, och vi ska skrika högst!

Nu måste jag faktiskt ta och vara lite social med...någon. Det är någon av manligt kön som sitter i min soffa, han brukar även ligga i min säng på nätterna. Vi träffas i stort sett aldrig under dygnets ljusa timmar, men jag tror att vi har något gemensamt även om jag inte kan sätta fingret på vad. Det kan vara samma person som ringer mig nån gång då och då och utger sig för att ha barn med mig, men jag är inte säker....ja, jag ska kolla upp det där och återkommer när jag vet mer. Godnatt folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar