maj 28, 2009

Blev ett jäkla sjå på jobbet idag, men knäpp som man är så går jag igång på det =) det är så himla kul att jobba när det är mycket och det går bra, även fast det inte är något glam-jobb jag har direkt. Men man blir lite trött i sin gamla kropp, det måste jag erkänna. Blev en hurtig morronpromenad med Fisen imorse, vi gick 5,5 km-spåret men eftersom vi inte är som alla andra så tappade vi ju bort spåret. Men det blev nog ungefär samma sträcka ändå =) och sen, jättesmart, åkte vi till SOS-kiosken och jag åt en gigantisk våffla med mjukglass, så promenaden var ju inte ens värt det. Jag skulle ju skärpa mig!!! Men imorrn, då börjar mitt nya liv. Då ska jag sova så under den tiden hinner jag ju iaf inte stoppa i mig nåt dumt... =/

Kollade vad som går på bio i helgen, skulle gå med karln är det tänkt. Men så fick jag ju syn på att Pettson och Findus - Glömligheter går!! Sen vi var på Tomtemaskinen är jag helt såld på Pettson och Findus, skulle fan hellre gå på den på eftermiddan än nåt annat =D men är lite sugen på The haunting in Connecticut också, men jag kommer vara arg på mig själv om jag ser den på bio eftersom den kommer innebära skräckattacker under åtskillig tid framöver. Blir ju rädd av trailern så....jä, vi får se vad det blir. Ledig lördag är det hursomhelst och det ska bli underbart skönt. Såg en stor fläskig sol på sista sidan i Aftonbladet idag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar