maj 15, 2009

Vilken jävla dag det var igår. Jag trodde det räckte med skit nu. Har haft mardrömmar och sovit jättedåligt i natt, trots att jag var så trött så jag knappt kunde hålla mig vaken igår kväll. Gått omkring som en zombie på jobbet idag och nu är jag ännu tröttare men kan inte slappna av ändå....suck!

Hoppas på en tidig kväll, men jag gissar att det inte blir så. Inge ringde nyss och jag ringer och letar Fia som verkar ha försvunnit. Vi ska tydligen mötas upp och grilla nåt, de har varit på maskinmässan, men ingen vet var nån är så inte fan vet jag! Hoppas att nån dyker upp snart! =) har det iofs ganska skönt här hemma med Nasse, men vill ändå göra nånting, kan ju iaf inte sova. Och så är det här min sista dag som 28-åring....huvva. 1 år till tre-nollan. Jag var ju för fan sjutton alldeles nyss!! Sjutton och drack grogg på HB och avslagen, ljummen Jaffa i en buske på Ön. Jag och Emma åkte cykel och Baghee och grillade korv i solnedgången över ett stearinljus. Allt till tonerna av E-rotic och Basic Element. Det var tider det! Iofs kanske jag inte skulle uppskatta mitt liv om det fortfarande såg likadant ut, men nog skulle man vilja spola tillbaka dit, bara för en dag. Jaja....ska försöka ringa barnet igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar