maj 13, 2009

Sitter här vid min virusinfekterade dator och lyssnar på Takida och funderar på livet...fan, hur det kan slå så hårt mot vissa, och en del glider på räkmackor all the way through. För tillfället är det väldigt hårt att vara människa, och man får ont i kroppen av allt som händer. Jag blir själv fruktansvärt rädd att förlora de och det jag har, för man inser verkligen hur bräckligt allting är. Tar inte du för givet att din kära kommer hem från jobbet idag? Att dina barn kommer hem från skolan? Att ditt hus står där ostädat när du kommer hem? Men inget är visst för evigt...nu ska jag inte deppa ihop för det, men jag har fått mig en näsbränna som heter duga av den senaste veckan.

Dagen har jag spenderat i stallet med Fisen, blev inte många knop gjorda där inte! En sväng barbacka i skritt i solen, sen mycket kaffe...hem och duscha och hämta Nasse, sen åkte vi in till stan med Fia igen och tittade när hon handlade och käkade lite glass =) blev faktiskt ett linne och ett par örhängen på rea på Gina och så ett katt-linne till Nasse, trots att vi är bankrutta! Märkligt det där....sen var jag och hämtade ett paket från H&M, visade sig att jag har handlat en supersnygg klänning som jag verkligen blev nöjd med, dessutom blev det lite nya underkläder, en kjol och lite annat. Nu är bara jag och Nasse hemma, läggdags snart för damen sen blir det Grey's! Kanske ett litet glas vin till det till och med ;) jag ligger verkligen i hårdträning inför Vårruset (5 days and counting)....jääää, det finns ingen anledning att göra något åt det nu! Jag kommer kräkas hursomhelst. Nu till Pelle Svanslös....godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar