maj 20, 2009

Onsdagstankar

Jag vill ju gifta mig. Tänk vad snygg Inge skulle vara i bröllopsoutfit. Åsså ska Queen komma och spela. Jag ska personligen ta taxi över till andra sidan och hämta Freddie, för han ska vara där.

Idag har jag städat på våran stökiga tomt, farfar kommer upp i helgen och ska inspektera och vill ju att det ska se hyfsat ut iaf =) ska till och med ge mig på klipparen imorrn, även om jag är ganska säker på att den inte startar. Har mått fantastiskt illa idag nästan hela dagen och jag blir så trött på sånt, har inte varken tid eller lust å bli sjuk! Illamående ska vara reserverat för söndagar. Tog lite Kahlua i kaffet ikväll så kändes det iaf lite bättre =D Fisen försöker övertala mig att gå ut på lördag men efter 1 maj vet jag inte om jag någonsin tänker dricka ens en droppe dan innan jag ska jobba igen...hua. Minnena är fortfarande tydliga! Aldrig har kalops luktat så illa, även fast det luktar skit en helt vanlig dag. Kryddpeppar måste vara djävulens påfund. Fast det funkar faktiskt i kroppkakor...märkligt. Sen var vi på Willys och storhandlade, och jag har aldrig tagit så många varv =D dom har flyttat på ALLT och jag hittade ingenting! Fast fint har det ju blitt, det får jag erkänna...och bra sortiment. Och mycket. Men en karta hade inte skadat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar