juni 14, 2009

Paw rikh-titt

Ja!! Då har jag genomgått en fest och bevisat för mig själv att det går att vara nykter och ändå ha skoj och dansa järnet =) dansade i stort sett oavbrutet i två timmar igår tills jag knappt kunde stå eftersom jag hade fått blåsor på fotsulorna av mina nya fina gladiatorpjucks. Maten var alldeles lagom, Toast Skagen till förrätt, kyckling med potatis och rotfukter till huvudrätt och jordgubbar och glass efteråt. Provade faktiskt ett alkoholfritt vitt vin till maten men det var ingen hit kan jag säga...smakade ungefär som päronsaft. Men jag hade en gravid bordsgranne som hade druckit en skumpa som hette Billabong som hon rekommenderade, jag är skeptisk men man ska ju alltid prova innan man säger nåt! Oscar hade hyrt in DJ:en från Slick som spelade så det vart faktiskt riktigt röjigt på dansgolvet =D jag fick ju höra Infinity och eftersom det är min ultimata partylåt så funkade resten fint även om det inte blev nå Korn. Det blev hyfsat tidigt ändå, var hemma strax efter 1. Sen sov vi. Och sov, och sov lite till tills vi vaknade kvart över 11 idag...!! Nasse var i Bönan så det var ju lugnt och tyst (förutom två katter som jag har kunnat strypt; efter andra kattjakten inatt åkte dom ut i regnet!), och som Hans sa idag så berodde det nog lite på vädret också för vi sov så himla skönt båda två. Långfrukost i soffan, sen åkte vi och hämtade våran griniga madame och åkte in på Pettson och Findus - Glömligheter. Jag måste säga att jag var lite besviken på den, men Nasse var nöjd så det var ju huvudsaken =) Tomtemaskinen tyckte ju jag var jättebra men den här var mest resumé av gamla filmer...men dom är ju så söta så dom kommer undan med det ändå!

Kvällen har tillbringats i soffan med Fisen och Hasse, Goldmember och massor med frukt, glass, kaffe och två påsar chips...allt i hälsans tecken som vanligt. Sen kommer vi ha ångest under veckan tills nästa svullattack. Det är ju faktiskt midsommar på fredag, och Fisen och jag har redan spanat in Citygross' fiskdisk...jäklar vad dom hade smask där! Så ska jag ta och avsluta med kvällens kommentar. Det här är vad Fia sa till mig ikväll apropå ingenting; "Men du, du passar ju säkert i den där bikinin som jag köpte, för den är ju så skabbig."

Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar