juni 07, 2009

Sssssöndag....

Jag kan ju inte sova för fan. Sitter här och är barnledig men har kollat på klockan medans jag låg horisontellt sen typ...5? Eftersom vi är totalt bil-lösa så måste jag kolla när bussen kan ta oss in till stan så vi kan hämta bilen så vi kan åka till Hesunda och hämta monstret....så istället för att kolla det så låg jag där och rullade i några timmar utan att kunna sova! =) det är smart.

Var på kalas i Mårdäng igår, Lottisen fyllde 25, och hade jäla skoj fast det blev tidigare än jag någonsin gått hem från en fest! Det blev catfight och hela kittet =D precis som det ska vara!! Synd bara att det var sånt jäkla runkväder så det inte blev nåt bad; man är ju inte så sugen å hoppa i poolen när det är +6 grader ute.....jag gissar att Fisen och Hans inte mår så bra idag för dom var så jäkla fullgubbar när vi gick *moahahahahahaha*!! Ska in och bara hoppa järnet på deras fyllmagar nu, hoppas dom kräks hela dan! För övrigt har det väl inte hänt nåt jag behöver uppdatera om just nu...midsommar ligger fortfarande löst i luften, Micke och Jo skulle visst åka till Jönköping iaf. Pratade för övrigt med min fulla bror i förrgår, han är ju på Sweden Rock, och hade lyckats att på 3 dagar se 2 band...på en festival? Då börjar man undra vad han har gjort resten av tiden =D det borde inte ens vara fysiskt möjligt att missa så många band!! Och att han inte såg Volbeat, det ska han få höra! Jag är så jäkla sugen att åka bara en dag till Borlänge bara för å se dom....för att inte tala om Arvika, KoRn kommer ju dit....*gah*!! Varför ska man jobba för?!

Nä, nu står det två katter och en hund och dumglor på mig, jag gissar att det beror på att ingen av dem har fått frukost än. Ja, jag vet, jag är en kass djurägare som låter mina telningar svälta till döds en söndagmorron. Det är iaf så det ser ut. Ska väl åtgärda de 6 ögonen nu...over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar