juni 02, 2009

Våt tisdag

Idag har jag gått och blivit brunettska. Blev faktiskt skitnöjd med färgen, var inte alls vad jag hade tänkt när jag gick dit, men jävla bra blev det ändå. Har kvar ljusa slingor i det så jag är inte helbrun, men det passar mig så mycket bättre, har ju ändå bruna ögon å sånt =)

Var faktiskt lite bakis när jag vaknade imorse efter gårdagen! Så mycket drack jag ju inte, 2 ½ glas vin och typ en vitryss, men tydligen har inte fröken Dahl sån bra fyllkondis som hon trodde. Var väl mycket trötthet också...Nasse blev hemma från skolan idag så vi låg och slappade ett tag innan vi åkte till stan, sen efter frissan blev det lite handlat, köpte ett par riktigt sköna och snygga pjucks typ gladiatorsandal. Sen hittade jag en tröja på Cubus faktiskt, sen var jag in och länsade Systemet =D nej, inte riktigt, men det blev en Kicki-Festis, lite annat vin och en Bacardi Grand Melon så man kan göra sig en liten Night Of Passion (helt enkelt Bacardin och passionsfrukt-juice och en hel drös med is) som är ungefär den godaste sommardrinken!! En flarra Xanté åkte med också som blandas med Baileys, mjölk och massa is...mmmm!

Nu ska jag sluta sitta här och fantisera och betala räkningar istället, för det är ju himla mycket roligare =) nästa vecka kommer skatten, tänk på det! För det gör jag ;) puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar