juni 13, 2009

Ledig någon dag och trött, trött, trött......

Äntligen är det helg för en annan! Ledig ända till onsdag eftermiddag =D kom hem för en halvtimme sen och det första Inge gör är att gå och lägga sig...för han är ju så trött, han som har varit hemma hela dagen! Alltså ibland förstår jag mig bara inte på karln, så här gör han jämt. Var själv ganska trött kan jag säga, men går jag och lägger mig nu då kommer jag nog inte upp förrän imorrn bitti skulle jag tro. Hursomhelst gick mötet bra igår tror jag! Fick ju sagt det jag skulle säga fast jag var nervös =D

Iaf fyller min käraste bror Micke år idag, 34 "bara" =) har skickat blommogram faktiskt med ett kort som han nog får hjärtattack av, men har inte hört nått än så jag vet inte om han har fått det. Fick höra idag att Johannas bror har fått reda på att han har en hjärntumör....känns helt ofattbart, vilket det ju alltid gör när någon blir sjuk eller det händer något. Han är bara 30 år, då ska inte sånt här hända, dessutom ska han bli pappa om bara några månader. Jag vill inte ringa och fråga heller, jag får väl höra mer så fort jag pratar med dem. Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att han blir frisk igen, för att förlora sin bror måste vara något av det värsta jag kan tänka mig....

Idag fyller även farfar 80 år, skulle ha varit ner på fest i Kungsör hos honom men vi var ju uppbokade på kalas redan så det blidde inget. Så ikväll ska vi till Husse på fest, men det blir ju städat för mig då. På inbjudan står det klädsel sommar, och tittar man ut genom fönstret känns det lite motsägelsefullt måste jag säga! Just nu skulle det nog passa bättre med klädsel Antarktis. Det pissar ner regn på tvärsen och jag tror det är +9,5 grader. Har faktiskt inte handlat nåt särskilt utan det blir till att rota fram nån klänning på lagret =) tar nog den jag hade på midsommar förra året, den är jättefin typ cremefärgad med oranga broderier. Väldigt somrig fast känns ändå hyfsat avslappnad. Ska väl försöka ta mig i kragen och gå och spola av mig allt snitsel/lövbiff/150-grams-flott jag har på kroppen, Nasse kommenterade nyss att jag luktade konstigt =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar